نا رفیق .... ...

 

باران بیاید یا نیاید


توباشی یا نباشی


خاطرت باشد یا نباشد


دیگر تنهاییم را با تو هرگز قسمت نمی کنم


و از ته دل به تو می گویم ؛


نا رفیق !


من خیس از یاد توام !



نظرات شما عزیزان:

سهراب
ساعت19:19---21 خرداد 1391
ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را
خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود


سهراب
ساعت18:08---21 خرداد 1391
دستــــانمان از تو زِبرتر و پهن تر است!!!
صورتمان ته ریشى دارد!!!
گاهی دلگیراز بی وفایی ها ، اما دلمان دریــــاست!
جـــاىِ گریـــــه كردن به بالكن میرویم و سیـــــگار دود میــــكنیم!!!
... ما با همــــان دستان پهن و زبرتو را نوازش میكنیم!!!
دریایی از گرفتاری هم باشیم ،ولی..
با همان صورت ناصاف و ناملایم تو را میبوسیم ونوازشت میکنیم..
تا تو آرام شوى!!!
آنقــــدر مارا نامــــرد ""نخوان""!!!
آنقدر پول و ماشین و ثـــــروتمان را""نسنج""!!!
فقط به ما ""دلت را بده"" تا زمین و زمان را برایت بدوزیم!!!
فقــــط با ما""روراست باش"" تا دنیا را به پایت بریزیم ...


سهراب
ساعت18:56---20 خرداد 1391
من خوبم ... من آرامم ... من قول داده‏ام
فقط کمی
تو را کم آورده‏ام
یادت هست؟ میگفتم در سرودن تو ناتوانم؟
واژه کم می‏آورم برای گفتن دوستت دارم‏ها؟
حالا تـــمــــــــام واژه ها در گلویم صف کشیده‏اند
با این همه واژه چه کنم؟
تکلیف این همه حرف نگفته چه می‏شود؟
من خوبم … من آرامم ... من قول داده‏ام
فقط کمی
بی حوصله‏ام
روزهایم کش آمده
هر چه خودم را به کوچه بی‏خیالی می‏زنم
باز سر از کوچه دلتنگی در می‏آورم
من خوبم … من آرامم… من قول داده‏ام
تمام خنده‏هایم را نذر کرده‏ام که گریه‏ام نگیرد
اما شب‏ها...
وای از شب‏ها
هوای آغوشت دیوانه‏ام می‏کند
موهایم بدجوری بهانه دستانت را می‏گیرند
تک تک نجواهای شبانه‏ات لا به لای موهایم مانده‏اند
اصلا چطور است کوتاه‏شان کنم... هان؟
کاش لااقل می‏شد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابم
لالایی‏‏ها پیشکش
من خوبم … من آرامم… من قول داده‏ام
شب‏ها تمام آه‏ها در سینه می‏مانند
اینقدر سوزناک هستند که می‏توانم با این همه آه دنیا را خاکستر کنم
اما حیف که قول داده‏ام
من خوبم … من آرامم…
فقط کمی دلواپسم
کاش قول گرفته بودم از تو
برای کسی از ته دل نخندی
می‏ترسم مثل من عاشق خنده‏هایت شود
حال و روزش شود این…
تو که نمی‏مانی برایش آن وقت مثل من باید
آرام باشد … خوب باشد… قول داده باشد
بیچاره...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, |